Vapaaehtoinen lahjoitus.

Tilisiirto

Voit osallistua kolehtiin maksamalla haluamasi summan Alajärven rauhanyhdistyksen tilille: FI68 4108 0011 5925 01.

Voit tehdä myös kuukausilahjoituksen verkkopankissasi ja lahjoittaa haluamasi summan säännöllisesti Alajärven rauhanyhdistyksen tilille: FI68 4108 0011 5925 01.

Käytäthän maksaessasi viitenumeroa 1106.

MobilePay

MobilePayllä voit maksaa käyttämällä lyhytnumeroa 21190 tai lukemalla matkapuhelimella MobilePay sovelluksessa alla oleva QR-koodi

Rahankeräysluvan, RA/2020/724, on myöntänyt poliisihallitus 20.07.2020. Luvan saaja on Alajärven Rauhanyhdistys ry.

Rahankeräyslupa on voimassa 20.07.2020 alkaen

Varat käytetään yhdistyksen yleishöydylliseen sääntöjen mukaiseen toimintaan, jota toteutetaan yhdistyksen seuratoiminnan ja lapsi- ja nuorisotyön sekä diakonia- ja
vanhustyön kautta. Toiminnasta aiheutuvia kuluja ovat seuratoimintaa, lapsi- ja nuorisotyötä sekä diakonia- ja vanhustyötä palvelevan kiinteistön käyttö- ja korjauskulut sekä Iainanhoitokulut. Varoilla maksetaan toimitalon sähkö-, vesi-,
dataliikenne-, siivous- ja korjauskuluja sekä muita toimitilan käytöstä aiheutuvia käyttö- ja ylläpitokuluja.
Lisäksi kerättyjä varoja voidaan käyttää myös muihin yhdistyksen Iapsi-, nuoriso-, eläkeläis-, raittius-, diakonia- ja laupeustyöstä aiheutuviin kuluihin.

Kiitos lahjoituksestasi.