• Nuorisotyö
    Raamattuluokka kevät 2021 Alajärven rauhanyhdistyksen www sivuille, vanhempien käyttöön, kodissa tapahtuvan kristilliseen kasvatukseen, suunnitelmaksi. Myös pyhäkoulu ja päiväkerho ikäiset. Classroom osoite LMAPC2V Katekismuksen ja Kristinopin läpi käynti kevään aikana kotona. 5.2 KATEKISMUS. Ensimmäinen pääkappale. Kymmenen käskyä. 12.2 KATEKISMUS. Toinen pääkappale. Usko 19.2 KATEKISMUS. Kolmas pääkappale. Herran rukous. 26.2 KATEKISMUS. Neljäs pääkappale. Pyhän kasteen sakramentti. 5.3 Talviloma, ei raamattuluokkaa 12.3 KATEKISMUS. Viides pääkappale. Alttarin sakramentti. 19.3 KATEKISMUS. Viides pääkappale. Rippi, Rukouksia, Herran rukous, Herran siunaus. 26.3 KATEKISMUS. Viides pääkappale. Huoneen taulu … Lue lisää
  • Alajärven Rauhanyhdistys ry:n VUOSIKOKOUS
    Alajärven Rauhanyhdistys ry:n VUOSIKOKOUS pidetään su 14.2.2021 klo 14.00 etäkokouksena. Vuosikokoukseen osallistuvien tulee ilmoittautua ennakkoon 11.2.2021 mennessä sähköpostitse osoitteeseen johtokunta@alajarvenrauhanyhdistys.fi. Ilmoittautuneille lähetetäänosallistumislinkki etäkokoukseen. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Tervetuloa! Johtokunta
  • Helmikuun 2021 seuraohjelma
    Helmikuun aikana seurat vain nettilähetyksinä. su 7.2. klo 14 seurat Eino Kangastie ja Raimo Hautamäki su 14.2. klo 14 vuosikokous, lue tiedote tästä linkistä su 14.2. Lähetys Järviradiossa klo 18 seurat Erkki Peltokangas ja Jarmo Ojajärvi. Talvipäivät 20–21.2 la 20.2. klo 19 seurapuhe Ari Mikkola,  puheenvuoro Marko Niskanen su 21.2. klo 10 Jumalanpalvelu Alajärven kirkko, saarnaOsmo Leppänen                  su 21.2 klo 14 seurat Marko Niskanen ja Ari Mikkola su 28.2. klo 14 seurat Antti Peltoniemi ja Reijo Hirvelä
  • SRK:N JULKISTAMISTILAISUUS
    SRK:n julkistamistilaisuus sunnuntaina 15.11.2020 SRK:n YouTube-kanavalla klo 14. Julkistamistilaisuuden voi katsoa myös tallenteena tilaisuuden jälkeen. https://youtu.be/pzu-uTrn7g8 SRK:n Julkaisuviikon julkistamistapahtumassa julkistetaan uusia kirjoja: Herran Työmiehiä, Takaisin Isän kotiin ja Ketunpojat ja Jaguaarimies, runokirja Mittakaavamuutoksia sekä äänite Olkivuoteen aurinko. Poikkeusoloissa ry:lle tulee vain esittelykappaleet uusista julkaisuista. Julkaisuviikon tilaukset tehdään suoraan Maija Turuselle puh. 040 542 5629.
  • Tiedote 18.10.2020
    Jt. Johtokunta on päättänyt, että toimitalolla seurojen ja raamattuluokan järjestäminen on keskeytetty toistaiseksi. Toiminnan uudelleen käynnistämisestä johtokunta päättää, kun tautitilanne helpottaa. Asiassa seurataan viranomaisten ohjeistusta. Syysseurat lähetetään nettiseuroina kotisivujen kautta. Lauantaina 24.10 klo 19, puheenvuoro Heikki Riihimäki "Koettelemukset Raamatussa". Sunnuntaina 25.10 klo 14 nettiseurat Eero Pellikka ja Juha Seppälä. Kotisivujen kautta lähetetään nettiseurat sunnuntaisin klo 14. Jrt. Seuratoimikunta