• Alajärven Rauhanyhdistys ry:n VUOSIKOKOUS
    Alajärven Rauhanyhdistys ry:n VUOSIKOKOUS pidetään su 14.2.2021 klo 14.00 etäkokouksena. Vuosikokoukseen osallistuvien tulee ilmoittautua ennakkoon 11.2.2021 mennessä sähköpostitse osoitteeseen johtokunta@alajarvenrauhanyhdistys.fi. Ilmoittautuneille lähetetäänosallistumislinkki etäkokoukseen. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Tervetuloa! Johtokunta
  • Tammikuun 2021 seuraohjelma
    Tammikuun aikana seurat vain nettilähetyksinä. pe 1.1. klo 14 seurat Esko Sääskilahti ja Markku Launonen su 3.1. klo 14 seurat Raimo Hautamäki ja Antti Peltoniemi ke 6.1. klo 14 seurat Matti Hirvelä ja Arto Nenonen su 10.1. klo 14 seurat Pentti Rentola ja Eino Kangastie su 17.1. klo 14 seurat Kalevi Sivula ja Reijo Hirvelä su 24.1. klo 14 seurat Erkki Peltokangas ja Jarmo Ojajärvi su 31.1. klo 14 seurat Arto Nenonen ja Pentti Rentola
  • Nuortenilta 19.12.2020 klo 19
    Nuortenilta järjestetään 19.12.2020 klo 19 Youtube lähetyksenä. Linkki lähetykseen https://youtu.be/TJ6xj03KB6k
  • SRK:N JULKISTAMISTILAISUUS
    SRK:n julkistamistilaisuus sunnuntaina 15.11.2020 SRK:n YouTube-kanavalla klo 14. Julkistamistilaisuuden voi katsoa myös tallenteena tilaisuuden jälkeen. https://youtu.be/pzu-uTrn7g8 SRK:n Julkaisuviikon julkistamistapahtumassa julkistetaan uusia kirjoja: Herran Työmiehiä, Takaisin Isän kotiin ja Ketunpojat ja Jaguaarimies, runokirja Mittakaavamuutoksia sekä äänite Olkivuoteen aurinko. Poikkeusoloissa ry:lle tulee vain esittelykappaleet uusista julkaisuista. Julkaisuviikon tilaukset tehdään suoraan Maija Turuselle puh. 040 542 5629.
  • Tiedote 18.10.2020
    Jt. Johtokunta on päättänyt, että toimitalolla seurojen ja raamattuluokan järjestäminen on keskeytetty toistaiseksi. Toiminnan uudelleen käynnistämisestä johtokunta päättää, kun tautitilanne helpottaa. Asiassa seurataan viranomaisten ohjeistusta. Syysseurat lähetetään nettiseuroina kotisivujen kautta. Lauantaina 24.10 klo 19, puheenvuoro Heikki Riihimäki "Koettelemukset Raamatussa". Sunnuntaina 25.10 klo 14 nettiseurat Eero Pellikka ja Juha Seppälä. Kotisivujen kautta lähetetään nettiseurat sunnuntaisin klo 14. Jrt. Seuratoimikunta