• Jäsenmaksut
    Alajärven rauhanyhdistyksen jäsenmaksun voi suorittaa tilisiirtona. Keräys käynnissä 31.5.2020 saakka. Jäsenmaksu on 10e/jäsen, ja tilinumero on FI63 4108 0010 4413 95, BIC ITELFIHH. Maksun viestikenttään nimet joilta maksu suoritetaan.
  • Lähetyksiä 3 – 5 huhtikuuta
    Perjantaina 3.4 raamattuluokka klo 18. linkki Lauantaina 4.4 nuortenilta klo 18. linkki Sunnuntaina 5.4 pyhäkoulu ja lasten seurat. Lähetys alkaa klo 12. linkki Sunnuntaina 5.4 Alajärven rauhayhdistyksen nettiseurat klo 14. Seuroja voi kuunnella kotisivun alareunassa olevalla soittimella.
  • Vapaaehtoinen lahjoitus.
    Toiminnan kulujen kattamiseen voi lahjoittaa varoja tilisiirrolla. Tilisiirtoa varten tiedot: Alajärven rauhayhdistys ry IBAN: FI6341080010441395 BIC: ITELFIHH Viesti: lahjoitus
  • Seuratoiminnan keskeytys
    Alajärven Rauhanyhdistyksen järjestämät tilaisuudet keskeytetään toistaiseksi johtokunnan päätöksellä tästä päivästä alkaen. Tämä tehdään varotoimenpiteenä riskiryhmien suojelemiseksi koronavirukselta ja sen leviämisen estämiseksi valtioneuvoston suosituksen mukaisesti. Johtokunta seuraa tilanteen kehittymistä aktiivisesti ja informoi muutoksista tarpeen mukaan. Lisätietoja antaa johtokunnan puheenjohta Kalevi Sivula (puh. 0445569735). Tämän hetken tiedon mukaan ainakin Vaasan Ry lähettää seuroja internetin kautta aiemman seuraohjelman mukaisesti, joten voimme kuunnella seuroja myös sieltä. Seuratoimikunta tulee tiedottamaan seuralähetyksistä myöhemmin lisää. Saamme luottaa tässäkin asiassa Jumalan mahdollisuuksiin varjella meitä kaikelta pahalta. 13.3.2020 Johtokunta