• Tiedote 4.5.2020
    Alajärven Rauhanyhdistyksen toiminnan keskeytys. Kuten tiedämme, emme voi kokoontua seuroihin, eikä muihin yhdistyksemme tilaisuuksiin koronapandemian vuoksi. Varsinaisen toimintamme keskeyttämisen lisäksi on johtokunta päättänyt perua tulevan kesän kesäseurat hallituksen asettaman kokoontumisrajoituksen mukaisesti. Seurojen ja muun toiminnan uudelleenkäynnistämisestä päätetään heti, kun se on mahdollista.
  • Lähetyksiä 31 toukokuuta
    Sunnuntaina 31.5 Alajärven rauhanyhdistyksen nettiseurat klo 14. Seuroja voi kuunnella kotisivujen alareunassa olevalla soittimella.
  • Vapaaehtoinen lahjoitus.
    Voit osallistua kolehtiin maksamalla haluamasi summan Alajärven rauhanyhdistyksen tilille: FI68 4108 0011 5925 01. Voit tehdä myös kuukausilahjoituksen verkkopankissasi ja lahjoittaa haluamasi summan säännöllisesti Alajärven rauhanyhdistyksen tilille: FI68 4108 0011 5925 01. Käytäthän maksaessasi viitenumeroa 1106. Rahankeräysluvan, RA/2020/438, on myöntänyt Pohjanmaan poliisilaitos 17.04.2020. Luvan saaja on Alajärven Rauhanyhdistys ry. Rahankeräyslupa on voimassa 20.04.2020–19.07.2020 koko Suomessa, poislukien Ahvenanmaa. Kerätyt varat käytetään yhdistyksen remonttilainan lyhennyksiin sekä toimitalon kiinteistön käyttökuluihin Kiitos lahjoituksestasi.
  • Suviseurojen mediatiedote 16.4.2020
    Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistyksen (SRK) johtokunta on tehnyt päätöksen Reisjärven Suviseurojen siirtämisestä vuoteen 2021. Suviseurat oli tarkoitus järjestää Reisjärvellä 26.-29.6.2020. Uuden suunnitelman mukaan Suviseurat järjestetään radiossa ja netin välityksellä vuonna 2020 ja perinteisesti Reisjärvellä 2021, Lopella 2022, Kauhavalla 2023 ja Pudasjärvellä 2024, jos Jumala suo. SRK:n työvaliokunta valmisteli suunnitelmaa yhdessä tulevien vuosien seurajärjestäjien kanssa. Lopullisen päätöksen Suviseurojen järjestelyvuoroista tekee syksyllä kokoontuva SRK:n vuosikokous. Linkki srk:n tiedotteeseen. Tiedote srk:n suviseurojen järjestämisestä Kauhavalla 2023. linkki
  • Jäsenmaksut
    Alajärven rauhanyhdistyksen jäsenmaksun voi suorittaa tilisiirtona. Keräys käynnissä 31.5.2020 saakka. Jäsenmaksu on 10e/jäsen, ja tilinumero on FI63 4108 0010 4413 95, BIC ITELFIHH. Maksun viestikenttään nimet joilta maksu suoritetaan.