Vappumyyjäiset 1.5.2021

Yhdistyksemme järjestää 1.5. vappumyyjäiset noutotapahtumana toimitalon piha-alueella klo 12 – 15.

Vallitsevasta tilanteesta johtuen myyjäiset järjestetään ennakkotilausperiaatteella sekä noutotapahtumana. Myyjäisissä on tarjolla simaa, tuoreita munkkeja ja sämpylöitä sekä kesäseuralihakeittoa. Tilaisuudessa myydään myös yhdistyksemme tiedotuslehteä sekä järjestetään arpajaiset.

Tilauslomakkeeseen pääset tästä linkistä

Arpajaisten palkintona on Jopo -polkupyörä, kaasugrilli ja Moccamaster -kahvinkeitin. Arpojen hinta on 3 €/kpl, 7 kpl arpoja maksaa 20 € ja 10 kpl arpoja 25 €. Ostettavien arpojen määrä merkitään tilauslomakkeelle. Arvonta tapahtuu myyjäisten päätyttyä ja voitoista ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Voittajien nimet ovat nähtävillä yhdistyksemme kotisivuilla viikon ajan.

Haluamme järjestää myyjäistilaisuuden turvallisesti ja rajoitukset huomioiden. Saat tekstiviestinä sinulle varatun noutoajan. Siksi pyydämme, että käyt noutamassa tilaamasi tavarat sinulle merkittynä aikana, etkä jää piha-alueelle viipymään pidempään.

Oi Isä meidän, huolen meistä kannat, leipämme meille, joka päivä annat. Siis lapsen lailla sinuun luotamme ja hyvyyteesi, Isä, turvaamme.

Osani olkoon suuri taikka pieni, haltuusi uskon elämäni, tieni. Kaikkia meitä, Isä johdata, sinun on valta, voima, kunnia. (Virsi 366)

Jumalan rauhan terveisin!

Alajärven rauhanyhdistys ry johtokunta ja varainhankintatoimikunta