ELOKUUN SEURATILAISUUDET

la 31.7. klo 20 nuortenilta ry:llä kaikille avoin tilaisuus seurata striimattuna nuorten iltaa Ranuan opistoseuroista

su 1.8. klo 10 sananjumalanpalvelus kirkossa, saarna Erkki Peltokangas

su 1.8 klo 14 seurat kirkossa Antti Tyynelä, Kalevi Sivula

su 8.8. klo 17 seurat ry:llä Pentti Rentola ja Raimo Hosionaho

su 15.8. klo 14 seurat ry:llä Matti Hirvelä ja Raimo Hautamäki

su 22.8. klo 17 seurat ry:llä Eino Kangastie ja Jarmo Ojajärvisu 29.8. klo 14 seurat ry:llä Reijo Hirvelä ja Antti Peltoniemi

Seuroissa on kaksi seurapuhetta. Kesä aikana seuratilaisuuksissa ei järjestetä kahvitusta.

Varotoimet:

Seuratilaisuuteen ei pidä tulla sairaana.

Riskiryhmiin kuuluvien suositellaan edelleen välttävän fyysisiä kontakteja ja käyttävän omaa harkintaansa.

Hengitys/suoja maskia suositellaan käytettäväksi.

Kohtaamisissa tulee noudattaa terveysviranomaisten ohjeita mm. riittävän etäällä olemista (vähintään 2 metrin turvaetäisyys) toisistaan.

Kättelemällä tervehtimistä tulisi välttää.
Eteisen naulakot eivät ole käytössä. Mahdolliset ulkovaatteet voi ottaa seurapenkkiin.

Seuratilaisuuteen tulevilta kerätään nimi ja puhelinnumero. Tietoja säilytetään 2 viikkoa mahdollisten tartuntaketjujen selvittämiseksi. Kaikkia saman perheen henkilöitä ei kirjata, riittää toisen vanhemman nimi ja puhelinnumero. Samaten aviopareista riittää toisen tiedot. Nimien keruu hoidetaan seuroihin saapuvilta eteisessä, kolmessa eri pisteessä. Nimien keruun tekevät keittiö- ja kassavuorossa olevat henkilöt.

Seurasalin penkkirivejä ja kahvion pöytärivejä on väljennetty. Kerhohuoneet ovat myös seuravieraiden käytössä.Samaan perheeseen kuuluvat lapset, nuoret ja perheen vanhemmat istuvat yhdessä paikassa.

Järvi-Pohjanmaan perusturvan yhteistoiminta-alueen tiedote koronatilanteesta ja rajoituksista 14.6.2021, linkki