Jäsenmaksukeräysasia

Kevätterveisiä omalta rauhanyhdistykseltäsi!

Jumalan terve!

Yhdistyksemme seuratoiminta on tapahtunut jo pidemmän aikaa nettilähetyksinä. Nettiseurat ovat koonneet osallistujia hyvin. Lapset ja nuoret ovat jo muutamia kertoja voineet osallistua yhdistyksemme järjestämään etäraamattuluokkaan. Pääsiäisen jälkeen on myös tarkoitus aloittaa pyhäkoulutoiminta nettilähetyksinä sunnuntaisin klo 11.00.

Jäsenmaksujen keräys on käynnistynyt ja keräysaika on toukokuun loppuun. Valitsevasta tilanteesta johtuen jäsenmaksun kerääminen tapahtuu tänä vuonna tilisiirtona. Jäsenmaksun suuruudeksi vuosikokouksemme päätti 10 €/jäsen. Maksa jäsenmaksu tilille FI63 4108 0010 4413 95 ja laita viestikenttään maksuun sisältyvien kaikkien jäsenten nimet. Johtokunta toivoo, ettähuomioitte myös yhdistyksemme Hankasalmen leirikeskuksen tukimaksun, joka on suuruudeltaan 25 €/jäsen. Jos haluat maksaa sekä jäsenmaksun että Hankasalmen tukiosuuden merkitse maksun viestiin: JM summa ja jäsenten nimet sekä HS ja tukimaksun suuruus.

Yhdistyksemme kiinteistöstä on juoksevia kuluja, vaikka toimintaa ei nyt voida siellä järjestää. Kiinteistökulujen lisäksi meillä on vielä lainanlyhennys kuukausittain. Halutessasi voit tehdä lahjoituksen näiden kulujen kattamiseksi. Tämän lahjoituksen voi tehdä erillisellä tilisiirrolla yhdistyksemme lahjoitustilille. Vapaaehtoisen kolehdin voi maksaa myös Mobile Pay- maksuna alla olevilla tiedoilla. Lämmin kiitos jo etukäteen!

• Mobile Pay -maksuna numerolla 21190
  • Lahjoitustilille tilisiirtona tilinumerolla FI68 4108 0011 5925 01. Käytä maksaessasi viitenumeroa 1106. Varat kerätään yhdistyksellämme olevan Poliisihallituksen myöntämän keräytysluvan RA/2020/724 puitteissa.